Vol 6, No 1 (2022)

Khalifa: Journal of Islamic Education

DOI: http://dx.doi.org/10.24036/kjie.v6i1

Table of Contents

Articles

Hidayatu Munawaroh  (Universitas Sains Alquran Jawa Tengah)  Indonesia
Afifah Eka Yulia Widiyani  (Universitas Sains Alquran Jawa Tengah)  Indonesia
Nikmatul Chasanah  (Universitas Sains Alquran Jawa Tengah)  Indonesia
Mohammad Fauziddin  (Universitas Pahlawan Tuanku Tambusai)  Indonesia
PDF
1-23
| Abstract views: 226 | PDF views: 71
Afifah Febriani  (Universitas Negeri Padang)  Indonesia
Nurul Fadila Sindi  (Universiti Putra Malaysia)  Malaysia
Loly Grenia Amanda  (Universitas Negeri Padang)  Indonesia
Rina Aulia Rahman  (Universitas Negeri Padang)  Indonesia
Arsya Rahmanda Putri  (Telkom University)  Indonesia
PDF
24-42
| Abstract views: 196 | PDF views: 63
Syamsuddin Syamsuddin  (Institut Agama Islam Negeri Ambon)  Indonesia
43-72
| Abstract views: 116
Vinni Sabrina  (Sekolah Tinggi Agama Islam Pengembangan Ilmu Alquran Sumatera Barat)  Indonesia
Gifa Oktavia  (Sekolah Tinggi Agama Islam Pengembangan Ilmu Alquran Sumatera Barat)  Indonesia
Albizar Albizar  (Institut Perguruan Tinggi Ilmu Alquran Jakarta)  Indonesia
Hendra Susanti  (Teacher Islamic Education at Junior High School 5 Sumatera Barat)  Indonesia
Fitra Murni AR  (English Teacher at Senior High School 3 Sumatera Barat)  Indonesia
Yuli Suryani  (Teacher Islamic Education at Junior High School Darusshaleh Sumatera Barat)  Indonesia
PDF
73-101
| Abstract views: 465 | PDF views: 49
Yanti Novita  (Universitas Islam Negeri Imam Bonjol)  Indonesia
Vira Yulianti  (Universitas Negeri Padang)  Indonesia
Delvina Handayani  (Universitas Adzkia)  Indonesia
Eva Sugestina  (Sekolah Tinggi Keguruan dan Ilmu Pendidikan PGRI Sumatera Barat)  Indonesia
PDF
102-119
| Abstract views: 192 | PDF views: 16
Soni Kaputra  (Universitas Negeri Padang)  Indonesia
Ahmad Rivauzi  (Universitas Negeri Padang)  Indonesia
Azhar Jaafar  (Uiniversity College of Yayasan Pahang)  Malaysia
Nur Asikin Kakoh  (Prince of Songkla University)  Thailand
120-151
| Abstract views: 102